A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (a továbbiakban: Hatóság) tájékoztatja ügyfeleit, hogy az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény 6. § (1) bekezdése alapján
2025.12.29-től 2025.12.31-ig
igazgatási szünetet tart.
Az igazgatási szünet időtartama az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény 3. § (2) bekezdés 1., 2., 3., 4., 5. és 7. pontja alapján nem számít bele
- a Hatóság előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe,
- azon bírósági eljárások határidejébe, amelyekben a Hatóság vagy annak vezetője félként vagy a fél képviselőjeként vesz részt, ideértve azokat az eljárásokat is, amelyekben a polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény vagy a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény soronkívüliséget ír elő,
- a közigazgatási per indítására szolgáló határidőbe,
- a Hatóság vagy vezetője által félként vagy a fél képviselőjeként megkötött szerződésben meghatározott kötelezettség szerződésszerű teljesítésének határidejébe,
- más szerv előtt folyó olyan eljárás ügyintézési határidejébe, amelyben a Hatóság ügyfélként vesz részt, illetve a Hatósággal szemben indult, vagy a Hatóság igazgatási szünet alatti megkeresésével jár, ideértve a büntetőeljárásról szóló 2017. évi XC. törvény által szabályozott határidőket is, valamint
- a közérdekű adat megismerésére irányuló igények, a panaszok és közérdekű bejelentések ügyintézésének határidejébe.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hatóságnál a személyes ügyfélfogadás és a telefonos ügyfélszolgálat szünetel.
A Hatóság hivatali tárhelyére, elektronikus levelezési címére, valamint postacímére érkező küldemények az igazgatási szünet időtartama alatt nem kerülnek átvételre, a beadványok személyesen nem nyújthatók be.
A fentiekkel kapcsolatosan a Hatóság kéri az ügyfelek szíves megértését és együttműködését.
Dr. habil. Péterfalvi Attila
elnök
c. egyetemi tanár
távollétében:
Dr. Bendik Tamás
általános elnökhelyettes
